गौँथलीको चिरिबिरी कवितामा अलङ्कारविधान {Ornamentation in Gauthali's Chiribiri Poem}

Authors

  • बेनुबहादुर Benubahadur कार्की Karki भोजपुर बहुमुखी क्याम्पस, भोजपुर, त्रिभुवन विश्वविद्यालय

DOI:

https://doi.org/10.3126/iimrjbc.v1i1.67150

Keywords:

तुल्ययोगिता, अर्थालङ्कार, रूपक, उपमा

Abstract

यस लेखमा गौँथलीको चिरिबिरी कवितामा अलङ्कारविधान मुख्य समस्या निर्माण गरी यसको निरूपण कवितामा विद्यमान रूपक, उपमा, दृष्टान्त र तुल्ययोगिता अलङ्कारको विवेचनाका आधारमा भएको छ । यो लेख गुणात्मक अनुसन्धानमा आधारित छ । लेखनाथ पौड्यालद्वारा रचित गौँथलीको चिरिबिर शीर्षकको कविताको विश्लेषण हुने भएकाले पाठ्य विश्लेषणमा आधारित अनुसन्धान हो । अलङ्कार संस्कृत काव्य शास्त्रीय मुख्य सिद्धान्त मध्येको एक हो भने यो कृतिको बाह्य सौन्दर्यसँग सम्बन्धित सिद्धान्त हो । शब्दालङ्कार र अर्थालङ्कार जस्ता भेदमा कृतिको विश्लेषण गर्न सकिने आधार यस सिद्धान्तले निर्माण गरेको छ । यस लेखमा उक्त कविताको अर्थालङ्कारको विवेचना भएको छ । यस कवितामा कविताको शैलीपक्षीय तत्त्वका रूपमा रूपक अलङ्कार प्रमुख रहेको छ । कविताको अध्ययन गर्दा नाटकको आभाष हुने कथन शैलीभित्र उपमान र उपमेयको सादृश्य धर्म स्थापित भएको यस कवितामा रूपक अलङ्कारको सहयोगीका रूपमा उपमा, दृष्टान्त र तुल्ययोगिता अलङ्कार प्रयोग भएको विषयमा विमर्श भएको छ ।

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract
53
PDF
36

Author Biography

बेनुबहादुर Benubahadur कार्की Karki, भोजपुर बहुमुखी क्याम्पस, भोजपुर, त्रिभुवन विश्वविद्यालय

नेपाली तथा नेपाली शिक्षा विभाग

Downloads

Published

2023-07-01

How to Cite

कार्की Karki ब. B. . (2023). गौँथलीको चिरिबिरी कवितामा अलङ्कारविधान {Ornamentation in Gauthali’s Chiribiri Poem}. Intellectual Inception: A Multidisciplinary Research Journal of Bhojpur Campus, 1(1), 113–124. https://doi.org/10.3126/iimrjbc.v1i1.67150

Issue

Section

Articles